Search and Social

Digital Presence Optimization

E-mail marketing er ikke død! 3 punkter du skal teste

Dato | april 15, 2011 | 1 kommentar

E-mail marketing er ikke død!

E-mail marketing, e-mail nyhedsbreve og e-mail kommunikation er på trods af sociale medier og diverse dommedagsprofetier ikke død, faktisk lever e-mail kommunikation i bedste velgående og diciplinen bliver til stadighed forfinet. Har du ikke allerede hørt det, kan jeg anbefale dig at lytte til de gode tips om e-mail marketing som Jan Winum på PotterCut deler ud af.

3 punkter du skal teste

1. Tidpunkt for udsendelse. Der er stor forskel på hvornår folk har tid og lyst til at læse dine e-mails. Lav noter og tjek hvilke tidspunkter på dagen og ugen der passer læserne bedst.

2. Overskrifter. Hvis dine overskrifter ikke fanger læserne kan du ikke forvente at de skal åbne mailen og læse resten.

3. Call to action. Test og noter hvilke emails der giver det bedste resultat i forhold til dit mål med udsendelsen.

Comments

1 kommentar to “E-mail marketing er ikke død! 3 punkter du skal teste”

  1. Nikolaj Mogensen
    april 18th, 2011 @ 12:42

    har også hørt podcasten og den giver et tiltrængt spark i røven, men der er rigtig mange resurser på nettet. Modtager eksempelvis et super godt nyhedsbrev fra Christina Klitsgaard.

    Men er ligesom så mange andre ret dårlig til at få sendt nyhedsbrevet ud og her skal jeg altså blive bedre til at prodicere noget godt indhold til modtagerne

    Synes dine pointer om at teste tidspunkt, overskrifter og call to action – men som det også var fokusset i podcastet så er det vigtigste at modtageren får noget reelt værdi.

    Blot et indspark her fra ;-)

Leave a Reply





Get Adobe Flash player